The Russia-Ukraine War has begun

WeFlossDaily

Occasional Lurker
Alla gör misstag, men det finns ingen ursäkt för felaktig stavning eller grammatik när man attackerar en annan persons intelligens.
Jo, för det där misstaget. Men det är några standardregler för engelska som min dialekt följer inte, så i slutet av dagen, jag bryr inte så mycket om lite mistag här och där. Likesom, även nu, som vi snacka på svenska, där är mer än ett sätt att säga alla orden, och mycket av det är olika från region på region och land på land. Og blev och. Och ej blev icke/ikke och då blev inte. Men folken tala ej som hår dig tånka de ska ibland. Och de obryr om det även lite del ty de bara ikke. Det är mer om om du kan föstår vad de sa och vad ej. Jag skulle inte ens ha skrivit på om någon inte hade sagt mitt namn. Och jag gå på min gång när de stoppa. Men tills då, gruppen ska hörde vod sem helst jag vill att säga, ty de finn jävlaidioti och de finns mer då en och mig är bara en. Så om jag outnumber dem, val . . . vad av det? Inte det jag även kan, som dig kan ser. De ska göra mer tid, dock, bara till ta ut vod sem helst är inga bra om dem på mig, jassä. Og egentligen, vad gör jag till mesta av dem? Inget. Inget. De är en dålig grupp av folken på min ser och fan ska är giv till dem som de giv det till me som en grupp. Och det ska bli tills de prata inte eller jag är banned, mistakes med ords eller inte, jag obryr inte även lite del för mesta av dem. Igna. De är, som det är sa på ryssen: sooka blyats gång på gång. Men, ja, så du var ritt om de typo.

WeFlossDaily

Occasional Lurker
Unignored just long enough to see what the fuss was. Made it as far as "bunch of axe-wielding shitheads." Almost peed myself laughing -- TOO CLOSE FOR COMFORT.
Du är en annan i den oprovocerade gruppen, Du är värdelöst. Till jävla djävulen med dig.

WeFlossDaily

Occasional Lurker
Värdelösa folk, precis som de som knullade över Ukraina: värdelösa amerikaner, värdelösa britter, värdelösa kanadensare, värdelösa tyskar, alla möjliga eländiga människor, alla med huvudet så långt upp i rumpan att du inte kan föreställa dig din del av de orättvisor som du, genom din dumhet, har låtit förevigas i den här världen.

Bartholomew Gallacher

Well-known member
SL Rez
2002
Ok, posting now rants in Swedish, that's cute. In an English spoken forum. This just means Weflossdaily does not care about being understood any longer.

WeFlossDaily

Occasional Lurker
Can't be bothered to vote.
Lite rolig hur mycket folk gnällde om detta utan veta om jag kunde rösta i ett amerikanskt eller inte. Det pratar bara av deras oförstår. Jag skulle mer än gärna rösta på Zelenskyy eller Zaluzhny. Det finns inga bra ledare i Amerika eller de väst för mesta del, bara skurkar och tjuvar och lögnare och illa folk, som ska vidtar inte de åtgärder krävs till hjälpa Ukraina slut de krig. Detta är, ty som dig, de bryr inte och är illa folk, alla av dem.

GoblinCampFollower

Well-known member
SL Rez
2007
Det spelar inte vad jag säger, i alla fall.
I really think you had a lot of potential to contribute to the discussions without fighting with people. You seem to have very strong reactions to any perceived slight. At this point you're so into fighting with people here it's hard to even trace back what really started it.

WeFlossDaily

Occasional Lurker
I really think you had a lot of potential to contribute to the discussions
Thank you.
without fighting with people.
I'd have to block an awful lot of people and ignore an awful lot of provocative statements on their part. It's do-able, though. Definitely something to consider.
You seem to have very strong reactions to any perceived slight.
Your probably not wrong here.
At this point you're so into fighting with people here it's hard to even trace back what really started it.
I saw somebody talking bad about me and decide to log in and talk bad about them in retaliation, which caused a chain reaction of mud slinging and personal attacks, but it seemed like a good idea at the time. I could just block a bunch of them and carry on with what I want to talk about in regard to Ukraine, though. And probably that is something I could do if I really wanted to.

I think I'm done fighting with them, though. It's too much of a waste of time.

Katheryne Helendale

🐱 Kitty Queen 🐱
SL Rez
2007
Joined SLU
October 2009
SLU Posts
65534
Värdelösa folk, precis som de som knullade över Ukraina: värdelösa amerikaner, värdelösa britter, värdelösa kanadensare, värdelösa tyskar, alla möjliga eländiga människor, alla med huvudet så långt upp i rumpan att du inte kan föreställa dig din del av de orättvisor som du, genom din dumhet, har låtit förevigas i den här världen.
Have you considered seeking therapy? I'm being deadly serious here. Holding that much hate, anger, and hostility inside you is not healthy. It also doesn't make you popular in social settings such as online message boards.

Chin Rey

Lag fighter
SL Rez
2013
Så, i grund och botten ditt klagomål är nu: Prata amerikanska, snälla!
Britisk engelsk går fint, alle andre former for engelsk også for den saks skyld. Vi må nok akseptere og respektere at engelsk er det moderne lingua franca og forholde oss til det når vi vil konvesere med folk som snakker utenlandsk.

Free

I'm already lit up.
VVO Supporter 🍦🎈👾❤
SL Rez
2008
Joined SLU
2009
SLU Posts
55565
Vi må nok akseptere og respektere at engelsk er det moderne lingua franca og forholde oss til det når vi vil konvesere med folk som snakker utenlandsk.
A la mierda con eso.

WeFlossDaily

Occasional Lurker
Britisk engelsk går fint, alle andre former for engelsk også for den saks skyld. Vi må nok akseptere og respektere at engelsk er det moderne lingua franca og forholde oss til det når vi vil konvesere med folk som snakker utenlandsk.
Jag pratar på svenska om de hånar min engleska dialekt ibland, eller om jag inte bryr mig om att prata med dem gång på gång, eller om jag bara bryr inte om de kan förstår mig. Norska är chilla-chilla, dock.