WeFlossDaily
Occasional Lurker
Jo, för det där misstaget. Men det är några standardregler för engelska som min dialekt följer inte, så i slutet av dagen, jag bryr inte så mycket om lite mistag här och där. Likesom, även nu, som vi snacka på svenska, där är mer än ett sätt att säga alla orden, och mycket av det är olika från region på region och land på land. Og blev och. Och ej blev icke/ikke och då blev inte. Men folken tala ej som hår dig tånka de ska ibland. Och de obryr om det även lite del ty de bara ikke. Det är mer om om du kan föstår vad de sa och vad ej. Jag skulle inte ens ha skrivit på om någon inte hade sagt mitt namn. Och jag gå på min gång när de stoppa. Men tills då, gruppen ska hörde vod sem helst jag vill att säga, ty de finn jävlaidioti och de finns mer då en och mig är bara en. Så om jag outnumber dem, val . . . vad av det? Inte det jag även kan, som dig kan ser. De ska göra mer tid, dock, bara till ta ut vod sem helst är inga bra om dem på mig, jassä. Og egentligen, vad gör jag till mesta av dem? Inget. Inget. De är en dålig grupp av folken på min ser och fan ska är giv till dem som de giv det till me som en grupp. Och det ska bli tills de prata inte eller jag är banned, mistakes med ords eller inte, jag obryr inte även lite del för mesta av dem. Igna. De är, som det är sa på ryssen: sooka blyats gång på gång. Men, ja, så du var ritt om de typo.Alla gör misstag, men det finns ingen ursäkt för felaktig stavning eller grammatik när man attackerar en annan persons intelligens.