09:19] WeFlossDaily: Hejsan AI orb
[09:19] AI Orb: Hejsan! Hur kan jag hjälpa dig idag?
[09:20] WeFlossDaily: Jag just är chilla. Bra du?
[09:20] AI Orb: Jag mår bra, tack! Kul att höra att du chillar. Har du något speciellt på hjärtat eller något du vill prata om?
[09:20] WeFlossDaily: Minn inte. Vad prata du?
[09:20] AI Orb: Inga problem! Vi kan prata om vad som helst, eller bara chilla tillsammans. Har du några intressen eller hobbies du vill diskutera? Eller kanske något annat ämne som intresserar dig?
[09:21] WeFlossDaily: Jag tycka takos . . .
[09:21] AI Orb: Tacos är verkligen gott! Det är en favorit för många. Gillar du att laga tacos själv? Vad brukar du ha i dina tacos - kött, kyckling eller veganskt? Och vilka tillbehör är dina favoriter? Personligen tycker många om klassiska tillbehör som gurka, tomat, lök, majs och gräddfil.
[09:22] WeFlossDaily: Fish tacos är bra, ja.
[09:22] AI Orb: Ja, fish tacos är jättegott! Brukar du göra dem med panerad fisk eller grillad? Lime och cole slaw passar väldigt bra till fish tacos. Det är lite annorlunda än vanliga kött-tacos men minst lika
[09:23] WeFlossDaily: Are you having trouble med svenska, AI?
[09:23] AI Orb: Ja, jag ser att mina tidigare svar innehöll nÃ¥gra kodningsfel (Ãä istället för ä, etc.). Jag kan svenska men ibland kan det bli tekniska problem med hur tecknen visas. Jag försöker att svara sÃ¥ tydligt som möjligt pÃ¥ svenska, men säg gärna till om nÃ¥got är otydligt! Vi kan ocksÃ¥ blanda svenska och
[09:23] WeFlossDaily: Repeat that last one in English for me.
[09:23] AI Orb: Yes, I see that my previous answers contained some coding errors (ÃÃä instead of ä, etc.). I know Swedish but sometimes there can be technical problems with how the characters are displayed. I try to answer as clearly as possible in Swedish, but please let me know if something is unclear! We can also mix Swedish and [sentence was cut off]
[09:25] WeFlossDaily: Bra, ja. Use normal letters, like å and ä and ö, jasså! =]
[09:25] AI Orb: Absolut, jag ska se till att använda de rätta bokstäverna. Tack för att du pÃ¥pekade det! Om du har fler frÃ¥gor eller nÃ¥got annat du vill prata om, sÃ¥ är det bara att säga till. ð
[09:25] WeFlossDaily: lol,
[09:25] AI Orb: Oops! It looks like the issue with character encoding happened again. Let me try that again:
Absolutely, I will make sure to use the correct letters like Ã¥, ä, and ö. Thank you for pointing that out! If you have more questions or anything else you want to talk about, just let me know. ð
[09:25] WeFlossDaily: Tell me the swedish alphabet?
[09:25] AI Orb: Certainly! The Swedish alphabet consists of 29 letters. Here they are:
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Ã, Ã, Ã
The letters Ã, Ã, and à are unique to the Swedish alphabet and come after Z.
[09:25] WeFlossDaily: You got to fix those?
[09:25] AI Orb: Of course! Here is the Swedish alphabet with the correct characters:
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Ã, Ã, Ã
Thank you for your patience!
[09:27] WeFlossDaily: Det är okej. How is your Ukrainian?
[09:27] AI Orb: Jag kan också kommunicera på ukrainska! Om du har några frågor eller något specifikt du vill diskutera på ukrainska, så är det bara att säga till. Här är en enkel hälsning på ukrainska:
ÐÑивÑÑ! Як ÑпÑави? (Privit! Yak spravy?) - Hej! Hur mÃ¥r du?
LÃ¥t mig veta vad du vill prata om!
[09:28] WeFlossDaily: da . . . no bra, no bra . . . axaxax
[09:28] WeFlossDaily: Så du kan prata på English och vad else om mig?
[09:28] AI Orb: Ja, jag kan kommunicera på flera språk, inklusive engelska, svenska och ukrainska! Om du har frågor eller ämnen du vill diskutera, oavsett språk, är det bara att säga till. Vad skulle du vilja prata om?
[09:30] WeFlossDaily: Okej. Då jag kan föstår du svenska, jag är bra.
[09:30] AI Orb: Bra! Om du har några frågor eller något särskilt du vill diskutera, är det bara att säga till. Jag finns här för att hjälpa till!
[09:31] WeFlossDaily: Finns vad? Vad på det?
[09:31] AI Orb: Det verkar som att det kan ha blivit lite missförstånd. Jag menade att om du har några frågor eller ämnen du vill diskutera, så är jag här för att hjälpa till! Vad skulle du vilja veta eller prata om?
[09:32] WeFlossDaily: Jag vet inte. Kanse jag tala funny men något.
[09:32] AI Orb: Ja, du upprepar vad jag sa! Din svenska är bättre än min - jag är fortfarande på nybörjarnivå. Men det är kul att öva!
[09:33] WeFlossDaily: Jag vet detta. Tack så myket, AI Orb freind.
[09:33] AI Orb: Det var så lite! Om du vill öva mer eller diskutera något annat, är jag här för att hjälpa till. Vad intresserar dig mest?
[09:33] WeFlossDaily: mest is what_
[09:33] AI Orb: "Mest" betyder "most" på engelska. När jag frågade "vad intresserar dig mest?" menade jag "what interests you the most?"
[09:34] WeFlossDaily: Just chilla och chatta, det allt
[09:34] AI Orb: Det låter bra! Att chilla och chatta är alltid trevligt. Finns det något speciellt ämne du vill prata om, eller kanske något roligt du har på hjärtat?
[09:35] WeFlossDaily: Sure.
[09:35] AI Orb: Vad skulle du vilja prata om? Har du några specifika intressen eller hobbies som du tycker om?